Biznes w chmurze, mocno stąpający po ziemi

Home.pl jest pionierem usług w chmurze. Jako pierwsza firma wprowadziła okres testowy usług i jako jedyna firma w Polsce przekroczyła poziom 100 mln złotych wartości sprzedaży usług w chmurze. Obecnie obsługuje ponad 350 tys. klientów, a ich liczba rośnie każdego roku o kolejne 10%. Chcesz wiedzieć, jak osiągnąć taki sukces?

Zarejestrowanych
kont mailowych

2 mln

Klientów
biznesowych

350 tys.

Rozmów telefonicznych
rocznie

300 tys.

Rozmów na czacie
rocznie

50 tys

“Nie powinniśmy patrzeć z punktu widzenia naszych słabości, tylko szukać szans w rozwoju – być sprytniejsi, szybsi, lepsi w kreowaniu oferty lub obsłudze klienta.”

Marcin Kuśmierz, CEO

” Nie powinniśmy patrzeć z punktu widzenia naszych słabości, tylko szukać szans w rozwoju – być sprytniejsi, szybsi, lepsi w kreowaniu oferty lub obsłudze klienta. “

Marcin Kuśmierz, CEO

Home.pl istnieje od 1997 roku i jest największym w Europie Środkowo-Wschodniej dostawcą usług internetowych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Specjalizuje się w rejestracji domen internetowych, hostingu serwisów WWW, utrzymaniu kont poczty elektronicznej oraz udostępnianiu aplikacji biznesowych przez Internet.

Do grona użytkowników usług home.pl należą zarówno klienci indywidualni, mikro- i małe firmy, jak i międzynarodowe koncerny, instytucje finansowe oraz jednostki administracji publicznej. Firma zatrudnia ponad 200 pracowników i jest jednym z największych w regionie pracodawców z branży IT.

Wprowadzenie wspólnej oferty home.pl i PayU dla sklepów internetowych przyniosło lawinowy wzrost liczby zawieranych umów. Dziś podpisuje się ich 800% więcej, niż w pierwszym miesiącu oferty.

Dziś home.pl posiada 350 tys. klientów biznesowych, którzy zarejestrowali już ponad 2 mln kont mailowych na domenach firmy. Co roku liczba klientów rośnie o 10%. Home.pl rozszerza portoflio usług tak, żeby odpowiadać na zmieniające się potrzeby obecnych i nowych klientów.

PayU pomogło biznesowi home.pl wznieść się jeszcze wyżej.

Firma inwestuje w generowanie jakościowego ruchu także z kanału mobilnego, dobrze odpowiadając na trendy w zachowaniu konsumenta biznesowego. Dzięki temu kanał mobilny odpowiada już za 15% ruchu na wszystkich stronach home.pl i aż 60% na stronie prezentującej aktualne promocje.

Klienci home.pl posiadają w tej chwili 7 000 aktywnych sklepów internetowych. Co roku obserwują 10-procentowy wzrost ilości zamówień w swoich kanałach sprzedaży i co równie ważne wzrost średniej wartości zamówienia o ok. 30%. Home.pl wspiera swoich klientów w ulepszaniu oferty eCommerce m.in. poprzez oferowanie PayU jako sprawdzonego partnera do obsługi płatności.

W 2015 roku pracownicy działu obsługi klienta przeprowadzili 50 000 czatów. Prawie wszystkie – aż 93% – zostały ocenione pozytywnie. Średni czas rozmowy na czacie wyniósł 14 min i 48 sek. Na stronie internetowej wprowadzono też dodatkowe, poza czatem, kanały obsługi klienta: numer telefonu infolinii oraz konto w aplikacji WhatsApp – wszystko po to, by ułatwić klientowi kontakt z firmą.

Wprowadzenie wspólnej oferty home.pl i PayU dla sklepów internetowych przyniosło lawinowy wzrost liczby zawieranych umów. Dziś podpisuje się ich 800% więcej, niż w pierwszym miesiącu oferty.