Droga do sukcesu usłana różami

W ostatnim roku przychody Euroflorist z eCommerce wzrosły o 16% i w tej chwili stanowią aż 75% wszystkich przychodów. Już 25% ich przychodu z eCommerce pochodzi z kanału mobilnego. Chcesz wiedzieć, jak osiągnąć taki sukces?

Wysłanych
bukietów

145 tys.

Uszczęśliwionych
mam w Dzień Matki

25 tys.

Odebranych zamóień
w walentynki

4 tys.

Obecnie współpracujących
florystów

1,6 tys

“Jednym z największych wyzwań eCommerce jest dobór odpowiednich partnerów. W naszym przypadku sprawdzeni i zaufani partnerzy to połowa sukcesu.”

Andrzej Świderski,
Dyrektor Zarządzający Euroflorist Polska

” Jednym z największych wyzwań eCommerce jest dobór odpowiednich partnerów. W naszym przypadku sprawdzeni i zaufani partnerzy to połowa sukcesu. “

Andrzej Świderski,
Dyrektor Zarządzający Euroflorist Polska

EuroFlorist to firma umożliwiająca wysyłanie kwiatów do dowolnego miejsca w Polsce i na świecie. Ich głównym celem jest zadbanie, aby ludzie mogli swobodnie przekazywać życzenia i wyrażać swoje uczucia za pośrednictwem kwiatów.

Firma EuroFlorist Polska powstała w 1995 roku. Przedsiębiorstwo działa w oparciu o doświadczenia skandynawskiej sieci EuroFlorist, która jest największą siecią kwiaciarni w Europie.

Podstawowym kanałem sprzedaży jest kwiaciarnia internetowa www.twojekwiaty.pl. Zamówienie złożone przez stronę, aplikację lub telefonicznie jest realizowane w mniej niż 24 godziny, a kwiaty wysyłane są z lokalnej kwiaciarni EuroFlorist w całej Polsce.

Dzięki współpracy z PayU średni czas przyjęcia zamówienia w Euroflorist zmniejszył się o 20%.

Aż 75% przychodów Euroflorist pochodzi ze sprzedaży online. W ubiegłym roku dostarczyli ponad 145 tysięcy bukietów, z czego tylko 26 maja w Dniu Matki uszczęśliwili ponad 25 tysięcy mam.

PayU pomogło biznesowi Euroflorist rozkwitnąć

Dzięki rozwiązaniu PayU MOTO istotnie skraca się czas płatności dokonywanych przez telefon. W czasie rzeczywistym otrzymuje się potwierdzenie o autoryzacji. Od czasu wprowadzeniu usługi Euroflorist zmniejszył średni czas przyjęcia zamówienia o 20%.

Euroflorist skutecznie wykorzystuje rosnącą popularność urządzeń mobilnych, dopasowując swoje kanały sprzedaży do wymogów mobile. Wprowadzenie intuicyjnych i funkcjonalnych aplikacji oraz strony mobilnej sprawiły, że kanał mobilny stanowi już 25% wszystkich zamówień.

Rosnące znaczenie ruchu mobilnego przełożyło się także na dotarcie do większej liczby klientów. Od czasu wprowadzenia strony i aplikacji mobilnej liczba klientów wzrosła o 20% względem porównywalnego okresu.

Dzięki ciągłym zmianom i wprowadzaniu innowacji, w tym rozwijaniu kanału mobilnego, Euroflorist może się pochwalić 16% wzrostem przychodów ze sprzedaży online w ciągu ostatniego roku.

PayU MOTO

Usługa PayU MOTO przeznaczona jest dla firm, które nie prezentują pełnej oferty na stronie internetowej albo realizują zamówienia na życzenie klientów, co przyczynia się do przyjmowania zamówień przez telefon. Dzięki niej szybko i bezpiecznie możesz przyjąć płatność od klienta bezpośrednio podczas rozmowy telefonicznej.

Z PayU MOTO nie musisz martwić się, że wpłata będzie nieterminowa, bo pieniądze dostajesz bezpośrednio podczas rozmowy telefonicznej. W ten sposób zapewnisz swoim klientom wygodę, a sobie zagwarantujesz wyższą konwersję z koszyka zakupowego.

Dzięki współpracy z PayU średni czas przyjęcia zamówienia w Euroflorist zmniejszył się o 20%.