Customer experience kluczem do sukcesu

Sprzedaż omnichannelowa to duże wyzwanie. Aby mu sprostać konieczne jest doskonałe zrozumienie potrzeb Klientów i zaprojektowanie dobrych doświadczeń na każdym etapie costumer journey. Partnerstwo z PayU pozwala na zapewnienie Klientom szybkich i bezpiecznych płatności online, które są ważnym elementem tych dobrych doświadczeń. Orange w ciągu pierwszych 3 miesięcy od uruchomienia usługi PayU w sklepie online odnotował 8-krotny wzrost wartości sprzedaży telefonów, a dzięki m.in. usprawnieniom UX-owym portalu konwersja wzrosła o 300% (w ciągu 2 miesięcy).

Liczba Klientów
w Polsce

20 mln

Odwiedzających
miesięcznie stronę www

20 mln

Szacowany wzrost
ruchu z urządzeń mobilnych
(2016 vs 2015)

70%

Liczba Klientów
sprawdzająca lokalizację
sklepu na www

50 tys.

“eCommerce nie ma granic. Nieograniczenie daje ogromne możliwości, ale stwarza też szereg zagrożeń - szczególnie kiedy podchodzimy do eCommerce jako do czystego kanału sprzedaży, a nie punktu w podróży Klienta, jego doświadczeniu z marką, czy to w procesie odkrywania oferty, zakupu czy reklamacji”.

Arkadiusz Seredyn, Dyrektor Komercyjnej Digitalizacji

“eCommerce nie ma granic. Nieograniczenie daje ogromne możliwości, ale stwarza też szereg zagrożeń - szczególnie kiedy podchodzimy do eCommerce jako do czystego kanału sprzedaży, a nie punktu w podróży Klienta, jego doświadczeniu z marką, czy to w procesie odkrywania oferty, zakupu czy reklamacji”.

Arkadiusz Seredyn,
Dyrektor Komercyjnej Digitalizacji

Orange to sieć nr 1 w Polsce, której zaufało 20 mln Klientów. Czołowy dostawca usług telekomunikacyjnych na rynku polskim i jeden z największych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Misją Orange jest umożliwienie każdemu dostępu do tego, co dla niego ważne. Jednym ze sposób realizacji tej misji jest dostarczanie Klientom wygodnych, ułatwiających życie i bezpiecznych rozwiązań.

Po wprowadzeniu płatności PayU w sklepie online Orange odnotował 8-krotny wzrost wartości sprzedaży telefonów w ciągu pierwszych 3 miesięcy od uruchomienia usługi.

Wprowadzenie płatności PayU przełożyło się na 8-krotny wzrost wartości sprzedaży telefonów w ciągu pierwszych 3 miesięcy od uruchomienia usługi.

Zobacz, jak PayU wspiera Orange
w skutecznej sprzedaży omnichanellowej.

Szybkie i wygodne płatności PayU wspierają biznes omnichannelowy (tzn. wielokanałowy) Orange, w którym firma rok do roku odnotowuje 70% wzrost takich transakcji. Sposób płatności jest bardzo ważnym elementem budowania pozytywnych doświadczeń Klienta, które są kluczem w skutecznej strategii omnichannelowej.

W ostatnim kwartale udział transakcji cross kanałowych (czyli takich gdzie są zaangażowane co najmniej 2 kanały w realizacji pojedynczego zamówienia) wyniósł ponad 8%.

Dzięki PayU Orange może zapewnić Klientom dobre doświadczenia związane z wygodnymi i bezpiecznymi płatnościami online.

W ostatnim kwartale udział transakcji cross kanałowych (czyli takich gdzie są zaangażowane co najmniej 2 kanały w realizacji pojedynczego zamówienia) wyniósł ponad 8%.

Dzięki PayU Orange może zapewnić Klientom dobre doświadczenia związane z wygodnymi i bezpiecznymi płatnościami online.

Po wprowadzeniu płatności PayU w sklepie online Orange
odnotował 8-krotny wzrost wartości sprzedaży telefonów
w ciągu pierwszych 3 miesięcy od uruchomienia usługi.